čtvrtek 26. prosince 2013

Buried Under Books

Poslední dobou zase prožívám to svoje období, kdy bych se nejradši zahrabala do postele s padesáti knížkami a do smrti už nevylezla. Realita mě totiž dohání k šílenství.
Ke každoroční sváteční depresi se tenhle rok přidal stres ze školy a z budoucnosti obecně, protože si až moc dobře uvědomuji, že maturitní ročník rozhoduje o všem. Moje budoucnost závisí na tom, na jakou školu se rozhodnu jít, a z toho pomyšlení je mi zle, protože nemám nejmenší tušení, kam si podat přihlášku, i přesto, že mě za pár měsíců čeká maturita. Krom toho se každý den objevuje dalších milión věcí, které mě neuvěřitelně stresují a zbavují veškeré energie. No zkrátka a dobře, mým nejlepším přítelem v tomto období je- nečekaně- dobrá kniha. A když říkám dobrá, myslím tím vážně dobrá. Protože momentálně mám rozečtené Inferno od Dana Browna, takže za nedlouho přidám recenzi.
Vám do nového roku přeji, abyste ho přežili ve zdraví, nejlíp bez zbytečného stresování se, a aby se vám vyplnily veškeré vaše plány a předsevzetí, ať už jsou jakákoli.