pondělí 28. dubna 2014

Jak jsem našla medvídka

 Znáte to, když se prohrabujete odloženými věcmi na půdě nebo někde v suterénu a narazíte na věc,o které jste si mysleli, že už ji nikdy neuvidíte? Přesně to se nedávno stalo mně.
Už asi dva roky jsem se sháněla po své nejoblíbenější knížce z dětství. Tehdy jsem ji milovala a znala jsem ji úplně nazpaměť. No ale problém byl v tom, že po těch letech jsem si už nedokázala vzpomenout na to, jak se jmenovala. Věděla jsem jen, že je to příběh o medvídkovi, co hledá svou maminku, a to mi moc nepomohlo.
Samozřejmě první co mě napadlo po tom, co jsem oběhla příbuzné, bylo zkusit to "vygooglit". Po x heslech typu: "pohádková kniha o medvídkovi, který hledá svou
maminku" jsem ji našla. Někde v archivu na bůhvíjaké stránce byla kniha Bambu hledá svou maminku. Jenže další problém nastal ve chvíli, kdy jsem se pokoušela najít místo, kde bych si ji mohla koupit. Prolezla jsem úplně všechno a nikde nebyla k mání, což je pochopitelné, protože už je to dost dlouho od jejího vydání.
Takže jsem se pomalu a jistě smířila s tím, že už ji nikdy neuvidím. -Mimochodem, jasně, že jsem ji nechtěla pro sebe. Jako jo, asi trochu jo, ale hlavně jsem ji chtěla proto, abych ji mohla jednou předčítat svým dětem, protože je to vážně moc hezká knížka s nádhernými ilustracemi a dodnes si pamatuji, jak moc se líbila mně. Takže má pro mě obrovskou řekněme nostalgickou hodnotu.
Každopádně, po těch dvou letech hledání, jsem ji před pár dny našla u nás doma na půdě, když jsem tam hledala velikonoční dekorace. Ty jsem ale samozřejmě nenašla. :D Zajímavé, jak člověk vždycky najde to, co chce, až když to přestane hledat. :)
Stalo se vám někdy něco podobného?