pátek 13. června 2014

Návštěva antikvariátu




     Dneska mám pro Vás krátké "new in". Tenhle název teda zrovna moc nemusím, ale po dnešním cestování a sportování jsem už moc unavená na vymýšlení originálních názvů. Takže asi prostě new in. :D 
Jelikož se můj seznam knih, které si zamýšlím časem pořídit v antikvariátu, nebezpečně rozšířil, rozhodla jsem se konečně vyhledat odbornou pomoc. Ne, nechystám se na odvykačku, i když podle délky toho seznamu bych asi měla. Namísto toho jsem s pečlivě sepsaným seznamem zajela do města, kde jsem ho předala do rukou mého odborníka vyhledávače. Já mám totiž neuvěřitelnou schopnost- nebo neschopnost-, která spočívá v tom, že v těch poličkách nikdy nenajdu knihu, kterou hledám. Takže radši než tam hodinu stát a zírat na hřbety knih, požádala jsem o pomoc vstřícného prodavače. 
I když se mi ale vážně snažil pomoci, nakonec našel z uvedených asi 10ti knih jen jedinou, Quo Vadis od Henryka Sienkiewicze. Tohle vydání mě vyšlo asi na třicet korun a vazba je ve výborném stavu, takže jsem i tak odcházela s pocitem, že jsem dobře pořídila. Akorát jsem pak doma vyrobila vlastní obálku, protože ta původní už byla dost zašlá. 
    No a aby mi nebylo líto, že odcházím jen s jednou knihou, vybrala jsem si ještě dvě novější, které tam měly ve výprodeji. Jsou to knihy Děti boží od Harolda Coylea a Tisíc sluncí od Alexe Scarrowa. Obě knihy byly za nějakých tuším 59 korun. 
   Takže výsledný pocit z nákupů je skvělý a s hrdostí můžu prohlásit, že jsem oficiálně zaplnila další poličku ve své domácí knihovně.
     
     PS: Co vy, taky nakupujete v antikvariátech, nebo dáváte přednost krásným novým obálkám? BTW pokud i starší knihy raději nakupujete v nových vydáních, můžu vám doporučit knihkupectví Dobrovský, kde jsou ty nejhezčí obálky, jaké jsem kdy viděla!  

 původní obálka Quo vadis.(vydání z roku 1969-ODEON)

a tohle jsou ty poklady z výprodeje :)