úterý 15. července 2014

Nově v knihovně

Zdravím,
Dnes jsem byla na skok ve městě a mé kroky vedly kromě jiného do Levných knih. Výsledek byl takový, že z "jen se podívám, co mají nového" se stala půlhodinová zastávka. Odnesla jsem si sedm knih a jednu záložku. Celkem nákup asi za nějaké tři stovky, což je parádní cena. :)
Největším překvapením pro mě bylo, že v Levných knihách mají oddělení s cizí literaturou. Už dlouho jsem uvažovala o tom, že bych rozšířila svou sbírku anglicky psané literatury. A proto jsem si vybrala rovnou tři. Tak se pokochejte mým nákupem a budu vážně ráda, když mi napíšete nějaké vaše názory v případě, že jste nějakou z těch knih četli (hlavně by mě zajímalo, jestli jsem neprohloupila, když jsem si koupila čtyři díly Krásní mrtví).

Čtyři díly ságy Krásní mrtví- jeden za 29kč. 


 Tohle vidím na takovéto odlehčující "dámské" čtení. 
Anotace mě vážně zaujala, takže se na ní opravdu těším. :)

Tahle kniha mě zaujala hlavně kvůli své obálce- a přiznám se- taky kvůli ceně :D 
Jinak ale nevím, co od toho čekat, takže se nechám překvapit. 

 Áá poslední kniha v originále je thriller od Petera Strauba. 
Od něj jsem četla zatím jen Černý dům, tak doufám, že tahle kniha bude alespoň z poloviny tak dobrá :).


A nakonec vtipná záložka, která se mi ani tak nelíbí, jako že mi spíš přijde zajímavá. 
Baví mě přemýšlet nad tím, jestli byl autor toho obrázku filozof, dítě a nebo na drogách. :D


Přeji Vám všem krásný den