středa 16. července 2014

Soutěž/ Giveaway: James Grippando- Svědomí


Protože mi děláte neustále radost tím, jak reagujete na moje články, tak jsem si pro vás připravila po delší době soutěž. Pevně doufám, že jsem zvolila knihu, o kterou bude z vaší strany zájem. Soutěží se o strhující thriller Svědomí od Jamese Grippanda, který je u nakladatelství Fragment žhavou novinkou. 
Podmínky soutěže jsou jednoduché, stejné jako vždycky, viz.. Vítěze vylosuji pomocí random.org a jeho jméno zveřejním, jak na facebooku, tak na blogu. V případě, že mi dotyčný neodpoví do 3 dnů na e-mail, losuji náhradního výherce. 
Myslím, že je všechno jasné, takže přeji hodně štěstí! 

          Podmínky soutěže:
1.Být pravidelným čtenářem přes GFC
2.Dát "To se mi líbí" stránce RPD na
 Facebooku
3.Napsat do komentáře váš e-mail a jméno pod jakým blog sledujete
(pouze ČR a SR)

Soutěž končí 30.8.2014
(31.8. bude vyhlášení)


Anotace
Úspěšný trestní obhájce Jack Swyteck si už léta nerozumí se svým otcem Harrym, guvernérem státu Florida. Harry nechá jednoho z Jackových klientů popravit na elektrickém křesle, ačkoli Jack pevně věří, že muž je nevinen. Vztah Jacka a Harryho se tak ještě více vyhrotí.
Vzájemná nevraživost však musí jít stranou. Na scéně se objeví šílený psychopat, který se rozhodne vzít spravedlnost do svých rukou. Jeho geniální manipulace a touha po krvi zaplétají Jacka i Harryho do sítě obvinění, vydírání a lží. Dokáží se domluvit, spolupracovat a překonat hlubokou propast, která je mezi nimi? Měli by! Počet zavražděných svědků roste…