neděle 10. srpna 2014

Unboxing #1

Zdravím všechny čtenáře,
dneska mám pro vás takové malé překvapení. Ještě nikdy jsem totiž na blogu nezveřejnila unboxing, tedy rozbalování nějakých balíčků z knihami, ale tentokrát jsem se z toho balíčku tak těšila, že jsem vzala do ruky foťák a začala konat.
Je to asi měsíc, co jsem si začala sepisovat knihy, kterými si chci doplnit knihovnu. Jenže po pár dnech sepisování knih, co bych si chtěla hrozně přečíst a knih, co už jsem četla, ale svůj vlastní výtisk nemám, jsem zjistila, že jsem se dostala na neuvěřitelných padesát knih, které si chci koupit. To dělá, sečteno a podtrženo, nějakých 14 tisíc korun odhadem. A navíc jsem si nemohla pomoct a pořád jsem na seznam přidávala další a další knihy. Takže jsem se rozhodla, že si něco ze seznamu musím pořídit, abych ho trošičku zredukovala. A s tím pak přišel i další skvělej nápad, že bych tak mohla ozkoušet různá internetová knihkupectví a později na ně napsat srovnání a jakous takous recenzi, ale k tomu se dostanu až někdy příště.
Tak teď už k samotnému vybalování. Vím, že to není formou článku tak zajímavé jako formou nějakého videa s chytlavou písničkou v pozadí, ale snad se pokocháte i tak :).




Tak takhle mi balíček dorazil. Poněkud zvláštní balení, ale když už mi mohly přijít šaty z votočvohoz v krabici od pizzy Dr. Oetker, tak proč ne.




Jak můžete vidět objednávala jsem z e-shopu Megaknihy a důvodem byla samozřejmě nejnižší cena a taky levné poštovné. Jak můžete vidět tak balíček byl taky celkem slušně zabalený, takže díkybohu nedošlo k žádnému poškození. Díky pevnému kartonu se knihám ani neohnuly růžky, takže za mě spokojenost :).





A tady už jsou ty moje nádhery! Jak říkám, z tohohle balíčku jsem vážně nadšená. Hrozně se těším, až budu mít v knihovně všechny "kingovky" a do čtení Knihy posledního soudu jsem se pustila téměř okamžitě, takže brzy bude recenze, a věřte mi, že je na co se těšit.

To už je dnes ode mě vše, tak se mějte krásně! L.