úterý 16. září 2014

Ne tak SUPER Unboxing

Tak jsem se těšila, až mi přijdou moje super knížky ze Superknih.cz a ono to ve výsledku vůbec super není. 
Po třech pracovních dnech mi konečně dorazil balíček prostřednictvím České pošty. Zaplatila jsem za něj tu závratnou částku, kterou po mě chtěli, a jakmile se za mnou zavřely dveře od bytu, začala jsem ho "kuchat". 


 Musím říct, že balíček vypadal dost dobře, teda alespoň ve smyslu, že by v něm podle mě knihy přežily i nějaké to horší zacházení, když by na to přišlo. To, jak se ale ve finále ukázalo, ani nebylo zapotřebí. 



 Knihy byly v balíčku pěkně poskládané a navrchu byl potvrzený účet. Zatím všechno, jak má být. 

 A tady už vidíte, co jsem si to vlastně objednala. Tohle je moje nejoblíbenější fantasy série a určitě ji všichni znáte.
 Já jsem si ji dřív půjčovala u nás v knihovně, ale často se mi ale stávalo, že zrovna, když jsem si některý díl chtěla půjčit, tak zrovna nebyl k dispozici a to mě dost štvalo. No a nedávná výhra v soutěži u Sheisbookaholic, kde jsem vyhrála kartičku podepsanou Peterem V. Brettem, byla pro mě zkrátka takový impuls ke koupi celé série. 
A tak už ji mám doma. Jenže...

...Jenže po otevření Války za bílého dne na mě čekalo nemilé překvapení . Bohužel mi přišla takhle hrozně poškozená, takže mě teď čeká ještě jedna otravná reklamace. Grrr, nesnáším reklamování zboží, a obzvlášť když je koupené přes internet. Nejradši bych to slepila izolačkou a šmitec, ale na téhle knížce mi až moc záleží, než abych si ji nechala poškozenou, takže to holt budu muset podstoupit. Pořád ale nevycházím z údivu, že mi vůbec takhle roztrženou knihu poslali.Už se vám někdy stalo něco podobného?

S pozdravem, L.