sobota 11. října 2014

Unboxing #4

 Jelikož mi s koncem září začala škola, směr kterým se ubíraly všechny moje dosavadní útraty, se razantně změnil. Místo běžného rozbalování balíčků s knihami mám pro vás tedy balíček s učebnicí angličtiny. Takže důvod, proč tenhle unboxing vůbec píšu, není ten, abych se pochlubila svým úlovkem, ale abych vám mohla doporučit dobrý e-shop. Pokud tedy nakupujete učebnice online, doporučuji vám číst dál. 


K nákupu jsem se dostala tak, že nám ve škole sdělili, že "nutně" potřebujeme jednu učebnici na angličtinu zvanou Language Practice for Advanced od Michaela Vince. Nejdřív jsem se ze všech sil snažila se koupi této knihy vyhnout (protože to není zrovna levná záležitost), a to tak, že jsem si kopírovala jednotlivé lekce na každou přednášku zvlášť, ale nakonec mě to přece jen přestalo bavit, a tak jsem se vydala na průzkum internetovými obchody a hledala jsem nějakou přijatelnou cenu. 
A konečně, po x hodinách hledání, jsem narazila na e-shop UčebniceMapy.cz, kde byla přesně ta učebnice, kterou jsem potřebovala, "jen" za sedm set korun. Takže, objednáno. 

A teď už se dostávám k tomu, proč jsem s nákupem tak hrozně spokojená. 
Komunikace s obchodem byla naprosto skvělá nejen proto, že vám okamžitě po objednávce přijde klasický potvrzující e-mail, ale hlavně z toho důvodu, že pokud se vyskytne nějaký problém s objednávkou, řeší ho s vámi jeden daný člověk (což výrazně urychluje vyřešení problému, než když musíte pořád někomu vysvětlovat, o co že vlastně jde) a ještě se vám slušně omluví, popřejí krásný den, a tak podobně. 
Samozřejmě, vždycky se může přihodit nějaká menší kolize, ale důležité je, ji umět efektivně a slušně vyřešit, a přesně proto si tento e-shop nemůžu vynachválit. 
Po objednávce mi napsali, že se moc omlouvají, ale že mnou objednaný titul už nemají na skladě, a že za vzniklé nepříjemnosti mi nabízí tu samou učebnici akorát v novějším vydání a to s dvacetiprocentní slevou. Souhlasila jsem a učebnici jsem měla na poště hned asi do dvou dnů, krásně zabalenou, nepoškozenou, parádní. 

Z tohoto nákupu jsem si neodnesla jen překvapivě drahou učebnici s tak trochu dětinskými ilustracemi, ale hlavně důkaz, že i nákup přes internet může být příjemná zkušenost. 
To už je ode mě dnes všechno, akorát by mě ještě zajímalo, jestli nakupujete učebnice přes internet nebo v kamenném obchodě. A dáváte přednost novým učebnicím, nebo si je raději kupujete z druhé ruky?


Přeji Vám všem krásný den, L.