úterý 16. prosince 2014

BLOG Talent 2014

Jak už možná víte, před týdnem jsem se zúčastnila vyhlášení soutěže BLOG talent 2014, které se konalo na Vyšší odborné škole publicistiky v Praze. Možná jste o této soutěži četli už něco u mě na facebookovém profilu a nebo přímo na profilu BLOG talentu.
Pro ty z vás, kdo nemají tušení, o čem to tady mluvím, znovu opakuji, že jde o úplně první ročník této soutěže, která se zaměřuje na blogy. Jejím cílem je najít talentované blogery a náležitě je (hned v několika kategoriích) ohodnotit. Hodnotící systém, který pro tuto příležitost zvolili, je tříkolový a do finálového kola postupovaly blogy posuzované skutečnými kapacitami v mediální oblasti.
Kategorie, v kterých mohly blogy soutěžit, byly následující: Nejlepší BLOG, Nejlepší POST, Nejsympatičtější blog a jako poslední ještě Zvláštní cena poroty.
Jako jedna z finalistů jsem si samozřejmě před vyhlášením všechny ostatní blogy důkladně "proklepla" a musím říci, že mě všechny příjemně překvapily. Přiznám se, že ze všech blogů, které se dostaly do finále, jsem předtím znala možná tak dva, ale to je taky to, co se mi na této soutěži tak zalíbilo. To, že se skutečně nenechali ovlivnit tím, jak je blog slavný, nebo kolik má čtenářů. Možná vám to přijde jako samozřejmost, ale mě napadají minimálně dvě každoročně pořádané soutěže, které přesně na tomhle staví (což je podle mě jen otázka propagandy).
Každopádně ale- abych se vrátila k tématu- pevně doufám, že BLOG talent bude pokračovat a já budu moci rok od roku zpovzdálí sledovat, jak se vyvíjí a získává na tradici.
Na závěr chci ještě poblahopřát VŠEM vítězům a popřát jim mnoho dalších úspěchů do budoucna a samozřejmě bych také ráda tímto způsobem ještě jednou poděkovala porotě BLOG talentu za první místo v kategorii Nejlepší BLOG. Moc si toho vážím a rozhodně nehodlám usnout na vavřínech!

PS: Ostatní informace, včetně výherních blogů, můžete dohledat na blogtalent.cz

Tohle jsou bohužel jediné fotky, které jsme s kamarádkou stihly vyfotit (kvůli všemu tomu bloudění po Praze). Fotky přímo z vyhlášení najdete TADY.

To už je ode mě vše, 


Mějte se krásně!