pátek 29. července 2016

Mega Unboxing

Po dlouhé době je tu nový Unboxing. K podobným článkům nějak nebyla dlouho ta správná příležitost a recenzní výtisky raději teatrálně nevybaluji, protože mi to nepřijde správné, když za ně neplatím. Nicméně, říkala jsem si, že bych mohla zase jednou  za knihy zaplatit  udělat nákup jako běžný zákazník a podpořit tak svoje oblíbené autory i knihkupectví. Udělala jsem tedy nákup u Megaknihy.cz a takhle to tedy dopadlo.




Balík byl jako vždy zabalen do již použitých kartonů, a to se mi prostě tak líbí, že to musím pokaždé alespoň zmínit! Jinak jsem si ho nechala poslat přes Českou poštu a přišel za dva dny, takže celkem rychle.



A tady už je můj nákup. Kdo tu knihu pozná na první pohled podle obálky má u mě zlatýho bludišťáka!


 První knihou byla tedy The Perks of being a Wallflower od Stephena Chobskyho, jejíž koupi jsem už tak dva roky odkládala. Asi předevčírem jsem ale opět asi po tři sta padesátý  koukala na film Ten, kdo stojí v koutě a prostě jsem jí už musela hodit do virtuálního košíku. Koupila jsem si ji v angličtině, a to úplně automaticky. Vlastně mi to došlo, až když jsem knihu doma vybalila, takovou mám paměť prosím.




























Druhou knihou je pokračování Zaklínače, protože mě začal opravdu bavit a navíc ho mají na Megaknihách za skvělou cenu (což není reklama, ale prostě krutá pravda). Meč osudu mě tam vyšel na 170 korun, zatímco v jednom nejmenovaném kamenném knihkupectví jsem ho viděla i za tři stovky. A to je teda pořádný rozdíl.
Radost mi udělala i nová sběratelská záložka, protože mi asi po dvou letech konečně přišla jiná než ta zelená s ovcemi, kterých mám už tak dvacet.
No tak to je k mému nákupu vše. Teď jen doufám, že si na ně brzy najdu čas mezi všemi těmi rozečtenými knihami, co mi zdobí noční stolek.
P.S: Pokud máte nějaké návrhy na dobré knihy, do kterých bych měla investovat příště, tak mi je nechte v komentářích. Díky!